Bercakap Dengan Jane #3

Hebat sungguh adegan jatuh bangun pasukan Singapura tadi, tapi lagi hebat adegan jatuh hati aku kepada kamu Jane, kerana hingga sekarang hati itu tak mahu kembali bangun lagi. 

Ia lebih selesa terus berkeadaan jatuh biarpun jatuhannya disusuli gulingan yang mungkin kamu sendiri ragu-ragu mahu kejar untuk menghentikan susulan itu. 

Aku gemarkan keraguan kamu itu kerana aku mengerti bahawa kamu memang gemar lihat aku terus jatuh kerana kamu. Lebih-lebih lagi atas sukacita aku sendiri.

5 comments:

Syafinaz Alizaini said...

boleh x buat biodata jane doe ni @,@

monologtinism said...

tak usah hidup dalam kekeraguan.
nanti diselubungi kerisauan.


baik pegilah masuk meminang aje terus

ORLANDO AHMAD said...

jatuh bangun dalam hidup suatu kepahitan yg indah...

kalau kamu gagah, jane tentu suka...

Rein said...

untuk dapatkan susuatu kita perlu berani menghadapi risiko..

makwe joni said...

jenis teliti betul kau ke Jane ni